Wist je dat er plannen zijn om 12 waardevolle bomen in de Kwadestraat te kappen? Dit groene karakter van deze buurt dreigt hiermee definitief te verdwijnen.
Het ergste van al? Officieel is niemand in de buurt hierover geïnformeerd. Er is geen communicatie geweest en geen inspraak. Als bezorgde buurtbewoners moesten we dit via via vernemen. Dit mogen we niet zomaar laten gebeuren! Samen kunnen we dit nog stoppen.
✍️ Dien nú eenvoudig jouw bezwaar in!
De klok tikt. We roepen iedereen op om officieel bezwaar aan te tekenen bij de stadsdiensten van Roeselare. Laat de stad weten dat we het niet pikken dat er achter onze rug om beslist wordt over onze leefomgeving.
We hebben het je heel gemakkelijk gemaakt. Je kunt je bezwaar direct online indienen: via www.meerbomeninroeselare.be/kwadestraat


Ik wil dat de bomen in de Kwadestraat behouden blijven.